lördag 11 april 2009

Stackars Per

Tittar på mobilen ,två missade samtal från mamma ringer upp henne de är upptaget, skit oxå känner på mig att något hänt! Äntligen svara hon!!!
Jag ska berätta lite om mammas Per som är yrkes chaufför o har varit de i många år. Han kör bussresor i Europa även dags resor i Sverige, han mkt omtyckt av alla resenärer, för att han sätter alltid deras välbefinnande i första hand. Ja, för att komma till saken som sagt svarade mamma äntligen i tel, Per hade kört fotbolls suppoters o på vägen hem tyckte den tuffa 18 åringen att Per kunde väl stanna på motorvägen för en pissepaus, Per försökte förklara att de går ju inte stanna han får vänta tills han kan köra intill. Jag är helt säker på att Per endast tänkte på pojkens säkerhet, helt plötsligt började lu jävlen att banka Per i ansiktet, med blod o en del skador o framför allt chock va Pers enda tanke om( jag känner han rätt) att få stopp på bussen o undvika en otäck olycka!!! Halvt sönder slagen ringer han till mamma som blir as förbannad med all rätt, jag säger bara tur för luen att mamma inte satt med i bussen, han hade inte varit vacker idag o säkert varit ett par dagar på mas! Stackar våran Per!!! Krya på dig så ses vi kanske på tis!!! Kramar

1 kommentar:

  1. Vilken jävla idiot!!!!!Att det finns sånt folk? Man blir ju förbannad:(

    SvaraRadera