onsdag 15 april 2009

Mamma o Moster Heidi

Då har jag äntligen landat hos min älskade mamma, vi har så roligt när vi träffas! Mycke skratt mycke mat, mycke shopping, ännu mer mat de ända som vi saknar när vi träffas är min älskade syster Helga el som Saga o Sallie säger moster Heidi. Min Heidi bor i Grekland på ön Korfu dit hon flyttade för säkert fem år sen då hon träffade Kostas, så där blev hon kvar i deras fina hus som ligger vid havet på en klippa! Tycker bara de är lite synd att Grekland ligger där de ligger o inte närmare!
Idag ska mor o jag med de galna barn jag har åka på orientaliska mässan, vi hoppas givetvis på att de är mycke mat som vi kan smaka hi hi hi! Sen ska jag åka hem, imån fre ska vi vidare till Mikes faster Liisa som vi har väntat o längtat till. Lördag blir de bröllop Mikes kusin Anna ska gifta sig med sin John Mcwillians, jag bara älskar gå på bröllop!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar