söndag 5 april 2009

liten svacka

Hej du blogg!
Jag har varit dålig på att blogga denna veckan, kan bero på att jag har jobbat mycke, har inte haft tid eller något särskilt att skriva om. Veckorna rullar på , o dom går fort. Förra helgen va jag ledig lör, sön vilket hör till ovanligheten, vi passade på att åka till Leos o Hölsomässan, vi hade en väldigt mysig dag. Freddy va oxå med oss han tycker de är så kul med Sallie, de roligt att se hur han smällter när han tittar på henne! Saga är hos sin pappa hela helgen nu som hon alltid är, har ju inte samma pappa till mina barn (lösaktig som man är)! Ja igår (lör) va hos fam Nilsson, tycker de är roliga, blev dock lite orolig för Peter som inte trivs till 100% på sitt jobb, tycker Linda ska skicka med roliga skämt som lyser upp hans tillvaro på jobbet när träden blir tråkiga!! Eller kanske ska be Mike skriva om när de va unga(vilket va typ 1932), har hört att de inte va särskilt skötsamma!? Jävlar äggen!......... glömde dom, fan de har kokt i 15 min! Jaha de va dem dan de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar