torsdag 19 mars 2009

Tänk vad ett sms kan göra en glad

Just detta sms var från min äldsta vän Erika som jag har känt i ca 16 år, hon hade varit inne o läst i min blogg o tyckte att den va fin! När jag sitter o skriver så tänker jag aldrig på att de är någon som kommer att läsa de, utan de är mer som en dagbok där jag kan skriva ner mina tankar om världen. När jag hade läste sms så gick mina tankar tillbaka till när jag bodde i Älghult, hur mycke vi faktiskt träffades vi tjejer. Fyra tjejer som inte va ett dugg lika men ändå hade roligt ihop, vi liksom komletterade varandra på ett bra sätt; Sitter o skrattar för mig själv , va roligt vi hade! Erika som alltid "planerade" väldigt mkt ja de skulle va papper o penna lite som Monika i serien Vänner ordning o reda fast på ett bra sätt, Natalie som aldrig hade ngt att ta på sig o kom aldrig ihåg namnen på folk hon skulle berätta om , men vi förståd alltid va hon menade, o så Cilla som jag tror fick ner alla på jorden när våra fantasier skenade iväg, men jag da jag va var jag? De har de säkert många svar på Hi hi! Vem vet vi kanske är samma fyra tejer nu som då?! Roligt hade vi!
Jag får nog ordna så vi kommer iväg på en tjej helg alla snart igen, då blir vi en tjej till Erikas lilla Meja som är precis ny i denna värld! Nu ska jag gå o lägga mig med ett leende på läpparna!!

1 kommentar:

  1. Jag trodde det var oss du menade Martina, Besve, Anna, Erika och du) fast det blir ju 5 st förstås;) Vi hade ju också mycket skoj och var väldigt olika allihopa....men det är ju en annan historia:)

    SvaraRadera