söndag 4 oktober 2009

Nu har Mike o jag varit på en underbar sem, god mat , massor av tårtor, o en del tattoos! Vädret va inget o klaga på heller 18 -27 grader varje da! Sista dagarna började vi längta hem o särskilt Mike efter sin Sallie!
Sallie va ju hos min mamma o varje dag fick hon rita Mike till Sallie! Då äntligen sitter vi på flyget hem o Sallie är på flygplatsen förväntansfull på att pappa o mamma(mest pappa) snart ska komma! Jamen då säger kapten att de är storm o de får inte landa i sverige (sturup), nä vi får landa på kastrup! Å no Sallie blev förtvivlad att vi aldrig kom, 2tim sena, hon ute o vägrar sätta sig i bilen. Tåget kommer så vi hinner med de, nu är de bara tio min sen är väntan över för stackars Sallie 0 för den delen oss me! Kliver av tåget o ansiktsuttrycket på Sallies ansikte när hon får se sin far är obeskrivlig! Hon skriker o hoppar ger mig en snabb kram o puss o sedan slänger hon sig runt sin pappas hals o släpper han inte, hon pussar o tittar på han. Säger - Nu åker vi hem du o jag pappa! Kan man bli mer pappig än så? Sallie vaknade nyss o hennes första fråga - va är min pappa?
Lägger upp lite bilder oxå!

1 kommentar:

  1. Verkar varit en underbar resa!! Härligt att få lite sol på sig så här på hösten!
    Vilka konstverk du har fått på din kropp!
    Läckra! Det måste ha gjort superont!!!
    Att du bara vågar! De ska ju sitta där hela livet!!
    vad gjorde micke då?
    jag har ju inte facebook så har ej sett dem. Är de rumsrena denna gång?
    Nu är det inte långt kvar till 30! Blir det något party??
    Måste ses snart så jag får se fjärilarna live!!
    Kram Erika

    SvaraRadera