torsdag 14 maj 2009

imån ska de ske

Klockan 16:30 ska de ske, jag ska pierca mig i naveln!! Första gången jag gjorde de va jag ju gravid o fick ta ut den pga att de aldrig läkte, detta va tre år sen på house of pain i växjö! På den tiden använde de en stor nål, men nu för tiden har de en likadan apparat som till örat. Denna gången ska jag göra de i Nybro på stjärurmakarna av alla ställen. Lycka till claudia tack taack!!!!! Ska lägga upp bild på fläskbiten (magen) med en diamant i! Jag vet att jag har sagt att jag skulle vänta med den till jag blir färdig med fettkampen, men nu har jag kämpat o tränat så hårt o nått mitt första mål så nu ska jag unna mig de. Å så är jag ledig hela helgen o bara de är ju värt att fira!

3 kommentarer:

  1. en bild vill vi ju se då också!
    Erika

    SvaraRadera
  2. Haha nu gick det! Undrar hur jag gjorde?

    SvaraRadera
  3. Nu kan jag det! Jaja ska sluta skicka nu!

    SvaraRadera